littlemisscomplicated

Frisyren

Av Amanda Knuter - 2016-01-24 19:41

Nyduschad och fräsch och med mammas hjälp fick man även håret flätat och nu är man redo för morgondagen då jag ska försöka hitta ett sätt att protestera mot skolan... Då dom placerat mig på praktik på Basta! arbetskooperativ där det på mitt kontrakt står att jag ska vara där måndag, tisdag och onsdag varje vecka men skolan nu helt plötsligt bara ändrar sig utan att meddela praktikplatsen och säger att jag måste ta hand om den biten själv.
Och jag fick inte ens en vettig anledning till varför dom gjorde så.
Så jag kommer imorgon protestera genom att inte göra ett skit alls på lektion utan jag kommer protestera om det så kommer att göra att jag förlorar min plats på skolan.

Men men nog om det.
Såhär ser i alla fall flätan ut

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards