littlemisscomplicated

Dagens misslyckande xD :3

Av Amanda Knuter - 2016-01-17 13:26

Jaha... Idag skulle jag och min yngsta syster åka skridskor. Hinner knappt börja åka jag själv innan jag får för mig att åka normalt förrän jag faller ihop... Knät vek sig inåt och tårna och foten åt sidan.... Och jag föll... Det gjorde och gör fortfarande skit ont.
Som tur är bröts inget men vad alla samlades fort... Och inte nog med det så svimmade jag dock bara för nån sekund av smärtan men ändå och det är sjukt hur ont det kan göra att ramla.
Så jag har tråkigt men sant bestämt mig för att aldrig mer åka skridskor.

Förutom det där tråkiga kan jag bara säga att dagen fortfarande kan få ett rätt bra slut. Ska nämligen laga mat och äta nere hos min farmor och farfar med min familj.
Det blir kyckling filéer och rotfruktslåda...
Det är så gott och jag kommer skriva ut receptet på bloggen sen när jag är färdig.
Men jag får önska er alla en underbar dag och kväll.
Mvh LittleMissComplicated

[Bild]

Jepp.... Bilderna på tjejen jag lägger ut är jag

 
 
Amanda knuter

Amanda knuter

17 januari 2016 13:31

Skulle ha lagt ut en bild med i inlägget men eftersom jag just nu inte har något internet så misslyckades uppladdningen av bilden :(

http://mobil.littlemisscomplicated.bloggplatsen.se

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards